Assasin's Creed Revelations

Nothing is true… everything is permitted
"Κάθε πέρυσι και καλύτερα", λέει μια σοφή παροιμία. Ευτυχώς, όμως, αυτή η παροιμία δε βρίσκει ισχύ στο φετινό επεισόδιο της σειράς Assassin’s Creed. Στο περσινό Brotherhood η Ubisoft δεν τα πήγε τόσο καλά (σεναριακά) όσο θα ήθελε, αλλά φέτος με το Revelations, συμμάζεψε την κατάσταση, προσφέροντας ένα πολύ όμορφο σύνολο. Αυτή τη φορά, το παιχνίδι αφήνει την Ιταλία ύστερα από δύο συνεχόμενα χρόνια και μας ταξιδεύει πιο ανατολικά, στην Κωνσταντινούπολη, το σταυροδρόμι των πολιτισμών, μια πόλη που συνδέει δύο ηπείρους. Μπορεί να φταίει το ότι ως Έλληνες έχουμε άμεση σχέση με την Πόλη, αλλά νομίζουμε ότι η Κωνσταντινούπολη μαζί με τα Ιεροσόλυμα αποτελούν τις πιο ατμοσφαιρικές περιοχές της σειράς μέχρι σήμερα.
"I have lived my life as best I could, not knowing its purpose"
Και δεν μας άρεσε μόνο η ιδέα ότι θα παίξουμε στην Κωνσταντινούπολη, αλλά ακόμα περισσότερο μας άρεσε η ίδια η υλοποίησή της. Η Ubisoft μελέτησε πάρα πολύ την ιστορία της Πόλης και δεν αποφάσισε να την αποδώσει μόνο αρχιτεκτονικά, αλλά και ουσιαστικά. Αυτό σημαίνει ότι κάνοντας τη βόλτα σας στα σοκάκια και τις αγορές θα ακούσετε Τούρκικα, Ελληνικά, ακόμα και Τσιγγάνικα.
Ναι, σωστά διαβάσατε, υπάρχουν και ελληνικοί διάλογοι στον τίτλο και μάλιστα σε τεράστια ποικιλία. Θα ακούσετε τον ψαρά να φωνάζει για τα φρέσκα ψάρια του Βοσπόρου, ζευγάρια να τσακώνονται για οικογενειακές υποθέσεις, ενώ θα ακούσετε και πολλές βρισιές σε άπταιστα ελληνικά, όταν δε δείξουμε τον πρέποντα σεβασμό στους κατοίκους. Αυτές οι συζητήσεις είναι και ο σημαντικότερος λόγος που περάσαμε την περισσότερη ώρα στους δρόμους, αντί να τρέχουμε από στέγη σε στέγη!
Στο AC Revelations, λοιπόν, αναλαμβάνουμε (και πάλι) το ρόλο του Ezio Auditore που γνωρίσαμε στα δύο προηγούμενα παιχνίδια. Ο Ιταλός καταφθάνει, λοιπόν, στην Κωνσταντινούπολη με σκοπό να λύσει ένα μεγάλο μυστήριο και να λάβει απαντήσεις σε ζητήματα που αφορούν τους Ασσασίνους και κυρίως τον μέντορά του, Altair, τον οποίο χειριζόμαστε σε σημεία κλειδιά του παιχνιδιού. Δεν αναφέρουμε τίποτα παραπάνω, για να μην καταστρέψουμε την εμπειρία όσων διαβάζουν, απλώς, το μόνο που θα συμπληρώσουμε είναι ότι ο Altair -σε αυτά τα λίγα λεπτά που τον ελέγχουμε- καταφέρνει να γίνει πιο συμπαθής από όσο μπορούσε να γίνει σε ολόκληρο το αρχικό Assassin’s Creed!
Έτσι λοιπόν, ο Ezio θα περιηγηθεί σε μία Πόλη που την έχουν κατακτήσει οι Οθωμανοί και για άλλη μια φορά θα αντιμετωπίσει τους Templars, οι οποίοι στην προκειμένη περίπτωση είναι οι έκπτωτοι Βυζαντινοί. Μην βιαστείτε να κρίνετε την ιστορία, μιας και όπως γράφει η Ubisoft, το παιχνίδι διηγείται μια ιστορία μυθοπλασίας φτιαγμένη από ανθρώπους πολλών διαφορετικών θρησκευτικών πεποιθήσεων. Η ιστορία των Βυζαντινών, της Κωνσταντινούπολης και γενικότερα όλων των περιοχών και χαρακτήρων, είναι ορθώς καταχωρημένη στη database του παιχνιδιού για όποιον ενδιαφέρεται να κάνει μια μικρή... επανάληψη.
Το Revelations συνολικότερα, δεν διηγείται κάτι συγκλονιστικό, ούτε προχωράει την ιστορία του Desmond πολλά βήματα εμπρός, αλλά δεν παύει να είναι άκρως ατμοσφαιρικό και να κρατάει τον παίκτη κολλημένο για πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του. Μόνο και μόνο για τις απαντήσεις που θα λάβει ο παίκτης όσο πλησιάζει προς το τέλος του παιχνιδιού, αξίζει την προσοχή σας.
"but drawn forward like a moth to a distant moon"
Τα πράγματα και φέτος είναι λίγο πολύ γνωστά, με ελάχιστες αλλαγές να παρουσιάζονται από πέρσι (ίσως δε χωράνε και άλλες μεγάλες αλλαγές πλέον). Σκοπός μας, λοιπόν, είναι να μεταβαίνουμε σε διάφορα σημεία της πόλης όπου και θα μας ανατίθενται αποστολές, να ανεβαίνουμε σε ψηλά κτίρια για να εντοπίζουμε μαγαζιά και εμπόρους, να στρατολογούμε δολοφόνους, να κατακτούμε περιοχές για χάρη των Ασσασίνων και, φυσικά, να σκοτώσουμε εκατοντάδες εχθρούς. Οι μεγάλες διαφορές στα στοιχεία του gameplay που παρατηρήσαμε έχουν να κάνουν με τον γάντζο και τη κατασκευή βομβών.
Η προσθήκη του γάντζου θα μας βοηθήσει στην ευκολότερη αναρρίχηση πάνω στα κτίρια και θα μας διευκολύνει στα άλματα μεγαλύτερων αποστάσεων. Όσον αφορά στις βόμβες, στο φετινό παιχνίδι έχουμε τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε πάρα πολλών ειδών, από εκρηκτικές, μέχρι καπνού ή αντιπερισπασμού. Κάνοντας loot τα σεντούκια των θησαυρών, βρίσκουμε τα απαραίτητα συστατικά που απαιτούνται για την παρασκευή τους ή, πιο απλά, μπορούμε να τα αγοράσουμε από καταστήματα.
Το αρνητικό που εντοπίσαμε σχετικά με τις βόμβες είναι ότι η ποικιλία τους είναι τόσο μεγάλη και η εισαγωγή τους στη σειρά τόσο γρήγορη, με αποτέλεσμα ο παίκτης να έρχεται σε σύγχυση για τα υλικά και τον τρόπο παρασκευής τους. Το μόνο σίγουρο είναι ότι διευκολύνουν κατά πολύ τις ήδη εύκολες μάχες. Σημαντική προσθήκη στο παιχνίδι είναι επίσης και τα Assassin Dens. Αυτά αποτελούν στην ουσία τα αρχηγεία των Ασσασίνων, τοποθετημένα σε στρατηγικά σημεία στην Πόλη. Η απόκτησή τους κάθε άλλο παρά εύκολη είναι, καθώς τελούν υπό την κατοχή των Templars οι οποίοι μόλις μας εντοπίσουν θα μας επιτεθούν.
Παρμένο από gameover.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου