Nothing is true… everything is permitted
"Κάθε πέρυσι και καλύτερα", λέει μια
σοφή παροιμία. Ευτυχώς, όμως, αυτή η παροιμία δε βρίσκει ισχύ στο
φετινό επεισόδιο της σειράς Assassin’s Creed. Στο περσινό Brotherhood η
Ubisoft δεν τα πήγε τόσο καλά (σεναριακά) όσο θα ήθελε, αλλά φέτος με το
Revelations, συμμάζεψε την κατάσταση, προσφέροντας ένα πολύ όμορφο
σύνολο. Αυτή τη φορά, το παιχνίδι αφήνει την Ιταλία ύστερα από δύο
συνεχόμενα χρόνια και μας ταξιδεύει πιο ανατολικά, στην
Κωνσταντινούπολη, το σταυροδρόμι των πολιτισμών, μια πόλη που συνδέει
δύο ηπείρους. Μπορεί να φταίει το ότι ως Έλληνες έχουμε άμεση σχέση με
την Πόλη, αλλά νομίζουμε ότι η Κωνσταντινούπολη μαζί με τα Ιεροσόλυμα
αποτελούν τις πιο ατμοσφαιρικές περιοχές της σειράς μέχρι σήμερα.
"I have lived my life as best I could, not knowing its purpose"
Και δεν μας άρεσε μόνο η ιδέα ότι θα
παίξουμε στην Κωνσταντινούπολη, αλλά ακόμα περισσότερο μας άρεσε η ίδια η
υλοποίησή της. Η Ubisoft μελέτησε πάρα πολύ την ιστορία της Πόλης και
δεν αποφάσισε να την αποδώσει μόνο αρχιτεκτονικά, αλλά και ουσιαστικά.
Αυτό σημαίνει ότι κάνοντας τη βόλτα σας στα σοκάκια και τις αγορές θα
ακούσετε Τούρκικα, Ελληνικά, ακόμα και Τσιγγάνικα.

Στο AC Revelations, λοιπόν,
αναλαμβάνουμε (και πάλι) το ρόλο του Ezio Auditore που γνωρίσαμε στα δύο
προηγούμενα παιχνίδια. Ο Ιταλός καταφθάνει, λοιπόν, στην
Κωνσταντινούπολη με σκοπό να λύσει ένα μεγάλο μυστήριο και να λάβει
απαντήσεις σε ζητήματα που αφορούν τους Ασσασίνους και κυρίως τον
μέντορά του, Altair, τον οποίο χειριζόμαστε σε σημεία κλειδιά του
παιχνιδιού. Δεν αναφέρουμε τίποτα παραπάνω, για να μην καταστρέψουμε την
εμπειρία όσων διαβάζουν, απλώς, το μόνο που θα συμπληρώσουμε είναι ότι ο
Altair -σε αυτά τα λίγα λεπτά που τον ελέγχουμε- καταφέρνει να γίνει
πιο συμπαθής από όσο μπορούσε να γίνει σε ολόκληρο το αρχικό Assassin’s
Creed!

Το Revelations συνολικότερα, δεν
διηγείται κάτι συγκλονιστικό, ούτε προχωράει την ιστορία του Desmond
πολλά βήματα εμπρός, αλλά δεν παύει να είναι άκρως ατμοσφαιρικό και να
κρατάει τον παίκτη κολλημένο για πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του.
Μόνο και μόνο για τις απαντήσεις που θα λάβει ο παίκτης όσο πλησιάζει
προς το τέλος του παιχνιδιού, αξίζει την προσοχή σας.
"but drawn forward like a moth to a distant moon"

Η προσθήκη του γάντζου θα μας βοηθήσει
στην ευκολότερη αναρρίχηση πάνω στα κτίρια και θα μας διευκολύνει στα
άλματα μεγαλύτερων αποστάσεων. Όσον αφορά στις βόμβες, στο φετινό
παιχνίδι έχουμε τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε πάρα πολλών ειδών, από
εκρηκτικές, μέχρι καπνού ή αντιπερισπασμού. Κάνοντας loot τα σεντούκια
των θησαυρών, βρίσκουμε τα απαραίτητα συστατικά που απαιτούνται για την
παρασκευή τους ή, πιο απλά, μπορούμε να τα αγοράσουμε από καταστήματα.

Παρμένο από gameover.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου